Video Penghinaan Solat Oleh 5 Pelajar Perempuan Sekolah Menengah ~ Dunia Akhir Zaman | KHALIFAH

About

penaja 1

21 April 2013

Video Penghinaan Solat Oleh 5 Pelajar Perempuan Sekolah Menengah ~ Dunia Akhir Zaman

Video 5 siswi Sekolah Menengah Atas Negeri (SMAN) 2 Tolitoli, Sulawesi Tengah yang bergurau, Mereka mempraktikkan ritual shalat dengan mencampur-adukkan joget dan musik yang kemudian beredar di dunia maya.


Belum jelas apa maksud dan niatnya, namun sendau-gurau 5 siswi, yang salah satunya menggunakan jilbab sedikitnya telah memancing kegelisahan banyak pihak tentang moralitas para remaja di negeri ini.

Seperti diketahui, sebuah tayangan berjudul “Kelakuan Siswa SMA 2 Toli-Toli” yang dimuat di laman Youtube telah membuat masyarakat resah.


Video yang dipublikasikan pada Selasa, 16 April 2013 telah ditonton lebih dari 300 orang itu melahirkan banyak kecaman dan komentar.
 
Video berdurasi 5:34 detik itu berisi 5 orang siswi menggunakan seragam olah raga bertuliskan SMA 2 Tolitoli di bagian punggung sedang berada di ruang kelas mempraktikkan shalat, melantunkan ayat sambil disertai joget-joget dan tarian mengikuti lagu.






PERHATIAN:- Jika anda rasa kandungan ini patut disebarkan ke laman facebook dan twitter anda,sila klik butang kongsi di bawah ini.

 
 Share

 

TERIMA KASIH KERANA KONGSI KANDUNGAN INI DENGAN RAKAN ANDA..

Khalifah (Apabila Islam Berbicara)

Selera Orang Kita

Republic Of Monggol

Senarai Blog-Blog Malaysia

Recent Posts