Hacker Muslim Tolak Tawaran Israel | KHALIFAH

About

penaja 1

23 April 2013

Hacker Muslim Tolak Tawaran Israel

Hackers Muslim Tolak Tawaran IsraelApabila Islam tidak sanggup di jual beli. - Pada awal Januari 2013, seorang Hacker yang beragama Islam berbangsa Algeria, berusia 24 tahun, iaitu Hamza Bendelladj telah ditahan oleh sepasukan Interpol Thailand ketika dia menaiki kapal terbang daripada Malaysia untuk pulang ke Egypt ketika transit di Thailand.

Hamza merupakan hacker yang telah didakwa menceroboh 217 akaun bank di seluruh dunia dan mampu memindahkan sejumlah 10 hingga 20 juta dollar dalam satu transaksi sahaja.

Pada 7 April 2013, sekumpulan Hackers dari seluruh dunia telah mensasarkan laman web Israel dan membawa kepada kemusnahan dan kerugian besar kepada kerajaan Israel, pusat akademi dan beberapa laman web penting mereka.

Pihak Israel telah memohon jasabaik Hamza Bendelladj untuk membantu mereka mengatasi masalah ini dan sebagai balasannya beliau akan dibebaskan dan digugurkan semua pertuduhan.

Namun, meski pun beliau seorang yang bersalah melakukan jenayah siber, namun apabila diminta membantu musuh Islam, dia menolak permintaan tersebut lebih rela merengkuk dalam penjara. Itulah nilai iman.



PERHATIAN:- Jika anda rasa kandungan ini patut disebarkan ke laman facebook dan twitter anda,sila klik butang kongsi di bawah ini.

 
 Share

 

TERIMA KASIH KERANA KONGSI KANDUNGAN INI DENGAN RAKAN ANDA..